globen

jaaa takiiiida!!!! + en massa andra artister, mycket trevligt var det när man väl klättrat upp och lyckats sluta tänka på när man skulle ner igen...
vi hade lyckats få platser så djävla högt upp i globen det bara går ! ja men guu va bra vilken tur att jag inte är nå höjdrädd :/ trodde allvarligt att jag skulle få lova att skämma ut mina stackars kollegor genom att klättra baklänges ned.
men det gick bra och jag överlevde :)
vi hade en mycket trevlig kväll och som tur var spelade takida sist så de spelade flest låtar bla halo och never alone...
efter lite käk bar det sedan hem till mamsens lägenhet för att sova, det var tydligen viktigt att vara utvilad och vid god vigör inför söndagen oxå?! jajamen, brudarna skulle minsann till

wohoo yes yippie!! det bästa jag vet är affärer och ikea är ju rena drömvinsten!!! not
jaja jag gled med och överlevde det oxå - vad gör man inte för sina kollegor ;) :P men en fråga dyker ju upp i skallen när man är där eftersom alla påstår att ikea har ALLT!
om ikea nu har allt - varför har dom då ingen bar??? :D

Kommentarer

Populära inlägg