men faan




dags att åka till akuten med papps IGEN!


jag tror jag blir galen, varför kan han inte få bli utredd ordentligt istället för att bara få symptomen behandlade????


ska skrika allt jag orkar denna gång tills jag får ett svar, är det utrett och ingen har upplyst oss om det? eller har det med ekonomi att göra? är han för gammal? stirrar dom sig blinda på KOL.et och astman? har han en kronisk inflammation? GAAAAAHHHHHHHH!!!!!!!


så frustrerad så jag skulle kunna slå någon bara för saks skull, har ringt till både falun och ludvika för att försöka få något svar och det enda de säger är att läkarna kanske förklarat dåligt... dooohhhhhhhhh! det var inte det som var frågan!

så djävla bakbunden man känner sig....


denna gång följer syrran oxå med, fan vad skönt!


Kommentarer

Populära inlägg