jag tänkte igår på väg in till jobbet att - fan dom borde skrapa vägarna nästa gång det lenar. Det vore ju nice om vägarna blev bara någongång, de här 20cm:s vallarna är är svåråkta på sina ställen..
Någon måste hört mig tänka och samma någon måste hata mig!
Det är -8c och han har inte bara skrapat vägen, han har dessutom skrapat ut snöplovallarna långt åt helvete ut i skogen. Vad ska då ta emot när jag får sladd??? (ja jag kan få sladd i knapp styrfart)
vet ni vad det blir när man gör så? Det blir KRONDIKEN med gratis skjuts ner i dem. dessutom har pucklarna på vägen harvats ut till djävligt hal sörja = satan halt!
säkert samma människa som slangade ur nästan all bensin häromdagen oxå. Säkert i förhoppning om att jag skulle få soppatorsk i något av krondikena så jag absolut inte skulle kunna ta mig därifrån...
jag tror han försöker döda mig.
konspirationsteoretiker - jag? nääää....
bifogar en bild på han som tycks hata mig och ett pyttelitet krondike :) (man måste klicka på bilden för att se han)
jaja nu skalla jag låsa in mig i mitt panicroom, HÖJJ!

Kommentarer

Populära inlägg