5 timmar gjorda - 5 timmar kvar. Denna natt kommer aldrig ta slut känns det som! *blääää*
ja precis jag jobbar.... det brukar vara kul men just inatt är det så djävla tråkigt så klockorna stannat sedan länge.
jag är inringd som extrapersonal åt en orolig farbror på ett växelboende. det vill säga hit kommer människor och bor ett par veckor i stöten för att avlasta äkta makor och makar.
grejen är just inatt att den väldigt oroliga människan varit vaken ett par dygn och just nu sover som en gris.
det betyder att jag sitter på en pinnstol utanför hans rum och bara hållerkoll så han inte vaknar och går upp. det är stor fallrisk så jag kan inte gå ifrån heller....
tack gode gud för datorn! och för snäll personal som löste av mig någon timme så jag fick gå och ta en kaffekopp och surra lite med de andra.
för att slippa träsmak i ändan släpade vi hit en fotölj från köket, men eftersom vi befinner oss i landstingets lokarer är även fotöljen av pinnmodell :P
fast den jag sitter i är en lyxmodell med dyna i ryggen ;)

Kommentarer

Populära inlägg